Thursday, September 19, 2024
HomeLifestyleGala Internetics Awarding 2022 prezentată de Andi Moisescu. „Do Good Through Digital”

Gala Internetics Awarding 2022 prezentată de Andi Moisescu. „Do Good Through Digital”

71 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics 2022, proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. Câștigătorii vor fi anunțați la Gala Internetics Awarding 2022 , care va avea loc pe 17 noiembrie și va fi găzduită de NORD Events Center by Globalworth.

Categoria care a înregistrat cele mai multe proiecte nominalizate este Digital Strategies – cu 26 de nominalizați, urmată de Digital Campaigns – cu 22 de nominalizate și Digital Platforms – cu 19 nominalizate, respectiv Digital for Good – cu 4 proiecte.

În cele patru categorii ale competiției, există proiecte depuse de 18 agenții: Arctic | Cheil | Centrare | Cohn & Jansen Creative Network | DDB Romania | est.acum | Agenția Jam Session | Leo Burnett | MAINSTAGE Agenția | Mercur360 | MRM | pastel | Publicis Romania | Saatchi & Saatchi + The Geeks | NOUL | Tribal la nivel mondial | v8 | VMLY&R România.

Cele 35 de mărci care au nominalizat proiecte în competiție sunt: ACCEPT | Arctic | Ariel | Linia de asistență pentru copii și Poliția Română | Institutul Vocii Autismului | Autovit.ro | Banca Transilvania | Bridgerton | Carrefour | The Give Life Association (Asociația Dăruiește Viață) | Elfi | eMAG | ZILE MODEI | Cap și umeri | ING Bank | IQads | Kaufland România | KFC | Kinder | La Casa de Papel | McDonald’s | Nemira | Opera Nationala Romana | Portocaliu | PIZZA HUT | PlayStation | Samsung | Samusocial România | Lucruri ciudate | Tazz | Dreapta ursului | URSUS | VICE | Rețeaua VIF | Vreau din România de Kaufland.

Proiectele au fost evaluate de peste 80 de specialiști români marcomm , cercetători, specialiști în media & publishing și consultanți de marketing. Procesul de jurizare s-a desfășurat în 2 etape de jurizare : prima a implicat evaluarea individuală a lucrărilor depuse și a determinat nominalizații Internetics 2022, în timp ce a doua fază a reunit membrii juriului pentru fiecare categorie pentru a stabili câștigătorii fiecărei secțiuni.

Întâlnirile din turul doi au fost moderate de Dan Zloteanu , Business Consultant & Marketing Researcher, MRI/ The Network – pentru categoria Platforme digitale , Costin Radu , Independent Strategy Consultant – pentru categoria Digital Strategies și Camelia Petrescu – Asociat Director, Unlock Market Cercetare – pentru categoria Campanii digitale . Cei trei moderatori au stabilit și pragul pentru fiecare categorie, în baza căruia au fost stabilite proiectele nominalizate.

Câștigătorii vor fi anunțați la Gala Internetics Awarding 2022 , care va avea loc pe 17 noiembrie la NORD Events Center by Globalworth . Evenimentul va urmari tema Do Good Through Digital și va fi moderat de Andi Moisescu .

Gala de premiere va marca sfârșitul celei de-a 22 -a ediții a competiției și va celebra cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site web și instrumente utilizate în publicitatea online în ultimul an.

RELATED ARTICLES

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here

- Publicitate -

Most Popular

Recent Comments