71 de proiecte au fost nominalizate în competiția Internetics 2022, proiect inițiat de The Institute și susținut de UniCredit Bank. Câștigătorii vor fi anunțați la Gala Internetics Awarding 2022 , care va avea loc pe 17 noiembrie și va fi găzduită de NORD Events Center by Globalworth.
Categoria care a înregistrat cele mai multe proiecte nominalizate este Digital Strategies – cu 26 de nominalizați, urmată de Digital Campaigns – cu 22 de nominalizate și Digital Platforms – cu 19 nominalizate, respectiv Digital for Good – cu 4 proiecte.
În cele patru categorii ale competiției, există proiecte depuse de 18 agenții: Arctic | Cheil | Centrare | Cohn & Jansen Creative Network | DDB Romania | est.acum | Agenția Jam Session | Leo Burnett | MAINSTAGE Agenția | Mercur360 | MRM | pastel | Publicis Romania | Saatchi & Saatchi + The Geeks | NOUL | Tribal la nivel mondial | v8 | VMLY&R România.
Cele 35 de mărci care au nominalizat proiecte în competiție sunt: ACCEPT | Arctic | Ariel | Linia de asistență pentru copii și Poliția Română | Institutul Vocii Autismului | Autovit.ro | Banca Transilvania | Bridgerton | Carrefour | The Give Life Association (Asociația Dăruiește Viață) | Elfi | eMAG | ZILE MODEI | Cap și umeri | ING Bank | IQads | Kaufland România | KFC | Kinder | La Casa de Papel | McDonald’s | Nemira | Opera Nationala Romana | Portocaliu | PIZZA HUT | PlayStation | Samsung | Samusocial România | Lucruri ciudate | Tazz | Dreapta ursului | URSUS | VICE | Rețeaua VIF | Vreau din România de Kaufland.
Proiectele au fost evaluate de peste 80 de specialiști români marcomm , cercetători, specialiști în media & publishing și consultanți de marketing. Procesul de jurizare s-a desfășurat în 2 etape de jurizare : prima a implicat evaluarea individuală a lucrărilor depuse și a determinat nominalizații Internetics 2022, în timp ce a doua fază a reunit membrii juriului pentru fiecare categorie pentru a stabili câștigătorii fiecărei secțiuni.
Întâlnirile din turul doi au fost moderate de Dan Zloteanu , Business Consultant & Marketing Researcher, MRI/ The Network – pentru categoria Platforme digitale , Costin Radu , Independent Strategy Consultant – pentru categoria Digital Strategies și Camelia Petrescu – Asociat Director, Unlock Market Cercetare – pentru categoria Campanii digitale . Cei trei moderatori au stabilit și pragul pentru fiecare categorie, în baza căruia au fost stabilite proiectele nominalizate.
Câștigătorii vor fi anunțați la Gala Internetics Awarding 2022 , care va avea loc pe 17 noiembrie la NORD Events Center by Globalworth . Evenimentul va urmari tema Do Good Through Digital și va fi moderat de Andi Moisescu .
Gala de premiere va marca sfârșitul celei de-a 22 -a ediții a competiției și va celebra cele mai bune campanii interactive, tehnologii, site web și instrumente utilizate în publicitatea online în ultimul an.